Kövess minket!

NewsletterGoogle+RSS
Feliratkozom a heti hírlevélre

Utolsó hozzászólások

2017. 07. 27. - 09:10KGabi

Mi is tudunk munkát adni: mérnököknek  Jooble 

2017. 06. 20. - 20:31Hitetlen Tamás

Ez a cikk egy idealista naíva.

A cél dátum 2067-2117. A holdrajutás 1968(?) Marsra még csak szonda és robot jutott.

A Bioszféra 2 program megbukott. Voltak sikeresebb kísérletek, de kísérletek.

2017. 05. 23. - 09:12Anonymous

Hiya very cool web site!! Guy .. Excellent .. Superb

.. I'll bookmark your blog and take the feeds also? I'm satisfied to find numerous helpful info here in the put

up, we need develop extra techniques on this regard, thank you for sharing.

. . . . .

Elektromos repülőgép Kecskeméten

2016.04.29.
Az AERO 2016 nemzetközi repülős szakmai kiállításon mutatták be a repülőgépet, melyen elnyerte az „E-FLIGHT AWARD 2016” díjat.

A friedrichshafeni Aero 2016 szakkiállításon mutatták be a kecskeméti Magnus Aircraft elektromos repülőgépét. A Magnus–Siemens együttműködéssel fejlesztett eFusion máris rangos szakmai elismerésben részesült, elnyerte a kisrepülők innovációs díját, az „E-FLIGHT AWARD 2016”-ot.

A kétüléses, könnyű szerkezetes repülőgép szénszálas kompozit anyagokból készült, súlya 410 kilogramm. A géptestet a Magnus Aircraft szakemberei fejlesztették, a tisztán elektromos hajtású repülőgép elektromos motorját és teljes elektromos rendszerét a Siemens szállította. A legnagyobb kihívást az elektromos hajtás megoldása, valamint az akkumulátorok mérete és elhelyezése jelentette. Jelenleg 20–25 percet képes a levegőben tölteni.

Az eFusion a pilótaképzésben, valamint a vészhelyzeti képzésben is használható lesz, mivel az ülések egymás mellett vannak. A vészhelyzeti képzésen való részvétel 2017-től a kereskedelmi célú repülést végző pilóták számára is kötelező lesz, ekkor a teljes automatikát kikapcsolva kell különböző speciális helyzetekben repülniük. Ahhoz, hogy ezt megtanulják, kisebb gépeken kell gyakorolniuk, amihez segítséget nyújt majd az eFusion, amellyel óránként akár 80 liter kerozint is meg tudnak majd spórolni a repülőakadémiák - magyarázta a kommunikációs vezető.

A fejlesztés következő szakaszában az üzemidőt több órára szeretnék növelni. Később pedig egy hibrid, Rotax motorral közösen dolgozó rendszert is be szeretnének mutatni. A Magnus Aircraft közlése szerint a gép piaci bevezetése 2017-re valósulhat meg. Azonban a dátumot a hatósági engedélyek megszerzése és a gyártókapacitás bővítésének menete még befolyásolhatja.

 

Forrás: muszaki-magazin.hu

Cikk értékelése: 
Szerző: Brigitte

Hozzászólások

Hiya very cool web site!! Guy .. Excellent .. Superb

.. I'll bookmark your blog and take the feeds also? I'm satisfied to find numerous helpful info here in the put

up, we need develop extra techniques on this regard, thank you for sharing.

. . . . .

My web-site - adult

Új hozzászólás

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • Engedélyezett HTML jelölők: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <br> <p>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Ezzel a feladattal teszteljük, hogy valódi látogató vagy-e.

Kapcsolódó cikkek

A repülőt csak üzemanyagcellák és akkumulátorok hajtják meg.
Bemutatták a magyar fejlesztésű eFusion elektromos repülőgépet.
Üzemanyagtakarékosan és így környezetbarátan repülni – ez a légitársaságok célja. Az Európai Unió SARISTU elnevezésű projektjének keretében 6%-kal tervezik csökkenteni a kerozinfogyasztást, többek között az alakváltoztató fékszárny segítségével.
A régi vízvezeték hálózatokban az ivóvíznek akár a negyede is elszivároghat. Brit kutatók egy új módszert fejlesztettek ki a hibák felkutatására.

Friss hírek

E-hajtómű? Miért ne?