Kövess minket!

NewsletterGoogle+RSS
Feliratkozom a heti hírlevélre

Utolsó hozzászólások

2017. 07. 27. - 09:10KGabi

Mi is tudunk munkát adni: mérnököknek  Jooble 

2017. 06. 20. - 20:31Hitetlen Tamás

Ez a cikk egy idealista naíva.

A cél dátum 2067-2117. A holdrajutás 1968(?) Marsra még csak szonda és robot jutott.

A Bioszféra 2 program megbukott. Voltak sikeresebb kísérletek, de kísérletek.

2017. 05. 23. - 09:12Anonymous

Hiya very cool web site!! Guy .. Excellent .. Superb

.. I'll bookmark your blog and take the feeds also? I'm satisfied to find numerous helpful info here in the put

up, we need develop extra techniques on this regard, thank you for sharing.

. . . . .

Virtuális sínen haladó villamos

2017.06.07.
A CRRC kínai vasúti közlekedési vállalat „okos busznak" nevezi a járművet, de az jóval többet tud, mint egy autóbusz.
A villamoshoz hasonlóan moduláris felépítésű és plusz kocsikkal lehet bővíteni. A buszokhoz hasonlóan azonban az úton halad, nem kell neki sínpálya.
 
 
A szerelvény képes egy előre beállított útvonalat követni és nem szükséges hozzá vezető. A vonatot érzékelőkkel szerelik fel, amelyek lehetővé teszik, hogy kövesse az útra festett szaggatott fehér vonalakat. „Ez olyan, mint egy virtuális sín a busz számára"– mondta Feng Csianghua, a CRRC főmérnöke.
 
 
A 30 méter hosszú busz 300 utast tud szállítani. Szükség esetén bővíteni vagy csökkenteni is lehet a kocsik számát.
 
 
 
Cikk értékelése: 
Szerző: Brigitte

Új hozzászólás

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • Engedélyezett HTML jelölők: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <br> <p>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Ezzel a feladattal teszteljük, hogy valódi látogató vagy-e.

Kapcsolódó cikkek

Környezetbarát nagysebességű vonatok fejlesztésén dolgozik a legnagyobb kínai vonatgyártó cég.
A Hósárkánynál erősebb és "intelligensebb" jégtörőt épít Kína
Különböző terepviszonyok és környezeti körülmények között, helyenként 100 kilométeres óránkénti sebességet is elérő járművével sikeres teszteket végeztek.
Legalább öt kilométer hosszú maglev (mágneses levitáció elvén működő) tesztpályát kezdett építeni a China Railway Rolling Stock Corporation (CRRC), Kína legnagyobb, vasúti kocsikat gyártó vállalata.

Friss hírek

E-hajtómű? Miért ne?