Kövess minket!

NewsletterGoogle+RSS
Feliratkozom a heti hírlevélre

Utolsó hozzászólások

2017. 07. 27. - 09:10KGabi

Mi is tudunk munkát adni: mérnököknek  Jooble 

2017. 06. 20. - 20:31Hitetlen Tamás

Ez a cikk egy idealista naíva.

A cél dátum 2067-2117. A holdrajutás 1968(?) Marsra még csak szonda és robot jutott.

A Bioszféra 2 program megbukott. Voltak sikeresebb kísérletek, de kísérletek.

2017. 05. 23. - 09:12Anonymous

Hiya very cool web site!! Guy .. Excellent .. Superb

.. I'll bookmark your blog and take the feeds also? I'm satisfied to find numerous helpful info here in the put

up, we need develop extra techniques on this regard, thank you for sharing.

. . . . .

Villanyóra a kocsiban

2013.02.19.
Az elektromos autók használóinak megfizethető infrastruktúrára van szükségük.

A német Gazdasági és Technológiai Minisztérium támogatásával indított projekt erről szeretne gondoskodni. Az ötlet a következő: a töltés mérő- és kommunikációs technikája a töltőoszlopról a járművekbe kerülne. A projekt immár második fázisában közel 1000 töltőállomásra kiterjedő terepteszteket hajtanak végre, valamint a rendszer kiértékelésén és továbbfejlesztésén dolgoznak. Ezzel azt szeretnék megmutatni, hogy a mobil mérő- és elszámolórendszerrel, valamint a töltőlehetőségek számának növelésével egy új, az eddiginél lényegesen jobb, infrastruktúrát biztosíthatnak a felhasználóknak.

Az első fázisban kiépített rendszer laboratóriumban üzemeltetve sikeresen működött. Mivel a töltő- és mérőtechnológia az autóba kerül, a felhasználók a töltés befejezése után különböző információkat hívhatnak le, így pl. a tankolt árammennyiséget ellenőrizhetik, mindezt a legmagasabb adatvédelmi követelményekkel összhangban.

Az On-Board Metering a mobil mérés egy különleges esete és lehetővé teszi közvetlenül a járműben a mért értékek feljegyzését. A mobil elszámolástechnológia lehet akár a töltőkábelbe építve is. Az elektromos hálózatra csatlakozóként speciális konnektorokat szerelnek majd fel. Az ilyen konnektorok nagyon költséghatékonyak: az eddigi töltőoszlopokkal ellentétben a felszerelés után nincs további kiadás rájuk, mert a mérő és kommunikációs technológia az autóban vagy a töltőkábelben van és nem kell minden egyes töltőoszlopba beépíteni. Precíz mérőszolgáltatást, biztos kommunikációt, megbízható adatvédelmet és hatékony elszámolást ígér a megoldás, így egy kiterjedt infrastrukturális rendszer összes előfeltétele teljesülhet a jövő elektromobilitásának a megoldására.

Forrás: www.pro-physik.de

Ivicsics Miklós

Cikk értékelése: 
Szerző: Ivicsics Miklós

Új hozzászólás

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • Engedélyezett HTML jelölők: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <br> <p>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Ezzel a feladattal teszteljük, hogy valódi látogató vagy-e.

Kapcsolódó cikkek

Az amerikai gépjárműgyártó Ford egészségmegőrző rendszereket akar autóiba építeni, amelyek pl. megmérik a sofőr vércukorszintjét.
Az új technológia segítségével az autók maguk keresnek parkolóhelyet
A Nottingham University egyetemén jelenleg építés alatt áll egy motorkerékpár szimulátor, amelynek alapja egy Triumph Daytona 675-ös motorbicikli.
A General Motors 100 ezer mérföldes vagy 8 éves garanciával csábítja a vevőket új elektromos autója, a Volt megvásárlására

Friss hírek

E-hajtómű? Miért ne?