Kövess minket!

NewsletterGoogle+RSS
Feliratkozom a heti hírlevélre

Utolsó hozzászólások

2018. 01. 17. - 09:26GrahamNus

good mood all day =)
and how are you?

2017. 12. 22. - 17:33MashaAgomo

This message is posted here using XRumer + XEvil 4.0

2017. 07. 27. - 09:10KGabi

Mi is tudunk munkát adni: mérnököknek  Jooble 

Jelenlegi hely

V alakú zár

2010.05.10.
Hogy könnyedén beletaláljunk…

Biztos okozott már mindenkinek kisebb bosszúságot, amikor sötétben igyekezett kinyitni az ajtót: sehogy sem sikerült beletalálni a zárba. Felkészültebbek hordanak maguknál egy kis lámpát. Lehet a mobiltelefon kijelzőjének fénye mellett is próbálkozni, ami többnyire sikerre vezet, kivéve, ha elejtjük, ami plusz problémákat okoz, mert még azt is meg kell valahogy találni.

Mindennek most vége, mert egy kínai designer a késő este hazaérkezők segítségére sietett és megalkotta a V alakú zárat, amely egyszerűen odavezeti a kulcsot a megfelelő helyre:

 

V alakú zár index 

 

V alaku zar reszlet

 

Forrás: www.inewidea.com

Ritzinger György

Cikk értékelése: 

Új hozzászólás

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • Engedélyezett HTML jelölők: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <br> <p>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Ezzel a feladattal teszteljük, hogy valódi látogató vagy-e.

Kapcsolódó cikkek

A radiátorokat arra tervezték, hogy minél több hőt át tudjanak adni környezetüknek. Most akár dísztárgyként is funcionálhatnak lakásunkban.
A nagyon ötletes találmány sokat segíthet a begipszelt lábbal a busz után igyekvőknek...
Omer Sagiv és Uri Sadeh designerek megálmodták az Izzy Plactic Urbine Bike névre hallgató kerékpárt.
A kerékpározás és a görkorcsolyázás határfelületén.

Friss hírek

E-hajtómű? Miért ne?