Kövess minket!

NewsletterGoogle+RSS
Feliratkozom a heti hírlevélre

Utolsó hozzászólások

2018. 01. 17. - 09:26GrahamNus

good mood all day =)
and how are you?

2017. 12. 22. - 17:33MashaAgomo

This message is posted here using XRumer + XEvil 4.0

2017. 07. 27. - 09:10KGabi

Mi is tudunk munkát adni: mérnököknek  Jooble 

Tetőből energia

2016.11.03.
Napelemes tető váltja fel a cserepeket.
A Powerwall 2 rendszere a tetőből nyeri az energiát, amit a falra szerelt akkumulátorban tárol el, így bármikor el tudjuk használni, amikor éppen nem süt a nap. 
 
A Tesla nemcsak azt jelentette be, hogy autói teljesen képesek lesznek az önvezetésre, hanem azt is, hogy új tetőjük a hozzá szerelt akkumulátorral képes lesz bármely háztartást a megfelelő árammal ellátni.
 
Ez igazi áttörést jelenthet a piacon, hisz míg a hagyományos napelemeket a tetőkre kellett felerősíteni, az új tető le is cseréli a cserepeket.
Nemcsak lecseréli azonban a cserepeket, ahogy látható ez az alábbi videón, hanem az állaga is jobb lesz, élettartama akár a háromszorosa is lehet a cserepekhez képest.  
 
 

 

Forrás: www.utajovobe.eu

Cikk értékelése: 
Szerző: Brigitte

Új hozzászólás

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • Engedélyezett HTML jelölők: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <br> <p>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Ezzel a feladattal teszteljük, hogy valódi látogató vagy-e.

Kapcsolódó cikkek

A Tesla és a Solar City azt állítják, hogy az ő gyártási eljárásaik a legolcsóbb áramforrássá teszik az Egyesült Államokban a napenergiát.
Gigantikus akkut építenek Németországban.
Kínai napelem esőből képes áramot fejleszteni.
Indukcióval lehetővé válhat az elektromos autók menet közbeni töltése

Friss hírek

E-hajtómű? Miért ne?