Kövess minket!

NewsletterGoogle+RSS
Feliratkozom a heti hírlevélre

Utolsó hozzászólások

2017. 07. 27. - 09:10KGabi

Mi is tudunk munkát adni: mérnököknek  Jooble 

2017. 06. 20. - 20:31Hitetlen Tamás

Ez a cikk egy idealista naíva.

A cél dátum 2067-2117. A holdrajutás 1968(?) Marsra még csak szonda és robot jutott.

A Bioszféra 2 program megbukott. Voltak sikeresebb kísérletek, de kísérletek.

2017. 05. 23. - 09:12Anonymous

Hiya very cool web site!! Guy .. Excellent .. Superb

.. I'll bookmark your blog and take the feeds also? I'm satisfied to find numerous helpful info here in the put

up, we need develop extra techniques on this regard, thank you for sharing.

. . . . .

iFlex NPT kerék

2015.07.30.
Az abroncs, amivel soha nem kap defektet

Ősi találmány a levegő nélküli gumi, de úgy megcsinálni, hogy rugózzon, ne legyen nehéz és bírja a nagy tempót, komoly feladat. A Hankooknak állítólag most sikerült.

Nem csak az autók, hanem a gumiabroncsok is folyamatosan fejlődnek. Először jöttek a tömlő nélküli, majd néhány éve a defekttűrő oldalfalú változatok, ám még mindig a kilyukadás a legnagyobb probléma. A Hankook egy újabb lépést tett a megoldás felé, és bejelentette az iFlex NPT nevű kerekét.

Az NPT rövidítés arra utal, hogy ez nem egy pneumatikus (levegővel töltött) abroncs. Mivel nincs benne légnyomás, így defektet se tudunk kapni, ami komoly lépés a biztonságos utazás felé. Az iFlex felépítése hasonlít a Michelin Tweel és a Polaris Terrain Armor ATV megoldásaihoz, lényegében egy tömör futófelületet kapunk, ami rugalmas összeköttetésben van a belső, felnire illeszkedő résszel.

Az ilyen abroncsok nagy hátránya volt eddig, hogy csak alacsony sebességgel használhatók, de a Hankook elektromos autókon tesztelte az iFlexet, és 130 km/h-s sebességnél is biztonságosan működött. A gyártó ehhez egy titkos, különleges anyagot fejlesztett ki, viszont annyit elárultak, hogy a gyártása környezetbarát és remekül újrahasznosítható. Már csak az árra, a bevezetési idejére, a rugózási komofortra, a menetdinamikára és a gördülési zajra lennénk kíváncsiak.

 

Forrás: www.utajovobe.eu

Cikk értékelése: 
Szerző: Brigitte

Új hozzászólás

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • Engedélyezett HTML jelölők: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <br> <p>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Ezzel a feladattal teszteljük, hogy valódi látogató vagy-e.

Kapcsolódó cikkek

A Nottingham University egyetemén jelenleg építés alatt áll egy motorkerékpár szimulátor, amelynek alapja egy Triumph Daytona 675-ös motorbicikli.
A Volkswagen megmutatta az első grafikákat a Párizsi Autószalonon bemutatkozó új elektromos hajtású modelljéről.
Nyilvánvaló biztonsági hiányosságok a drága és az olcsó kerékpároknál egyaránt
A General Motors 100 ezer mérföldes vagy 8 éves garanciával csábítja a vevőket új elektromos autója, a Volt megvásárlására

Friss hírek

E-hajtómű? Miért ne?