Kövess minket!

NewsletterGoogle+RSS
Feliratkozom a heti hírlevélre

Utolsó hozzászólások

2017. 07. 27. - 09:10KGabi

Mi is tudunk munkát adni: mérnököknek  Jooble 

2017. 06. 20. - 20:31Hitetlen Tamás

Ez a cikk egy idealista naíva.

A cél dátum 2067-2117. A holdrajutás 1968(?) Marsra még csak szonda és robot jutott.

A Bioszféra 2 program megbukott. Voltak sikeresebb kísérletek, de kísérletek.

2017. 05. 23. - 09:12Anonymous

Hiya very cool web site!! Guy .. Excellent .. Superb

.. I'll bookmark your blog and take the feeds also? I'm satisfied to find numerous helpful info here in the put

up, we need develop extra techniques on this regard, thank you for sharing.

. . . . .

Egy feltöltés 2000 km

2016.03.04.
A kínai Techrules azt állítja a Genfi Autószalonon bemutatott elektromos sportkocsijáról, hogy akár kétezer kilométert is képes megtenni egy feltöltéssel.

A titok nyitja - állítólag - egy szabadalmaztatott, turbinahajtású fedélzeti generátor, amely folyamatosan termeli a szükséges energiát. Rögtön két változatot is bemutattak egyébként az autóból, az alap AT96 mellett elkészült a versenypályára szánt GT96 is.

A kínaiak TREV (Turbine-Recharging Electric Vehicle) névre keresztelték a hajtásláncot, amelynek lényege, hogy a rendszer részét képező akkumulátor nagyon kicsi és olcsó. Nincs is más feladata, csak az, hogy átmenetileg tárolja a mikroturbina által termelt energiát. Az autó így mindössze 1280 kilós.


Amellett, hogy szinte sose kell tölteni, a kínaiak 1030 lóerős teljesítményről és 8640 Nm-es nyomatékról beszélnek, százra 2,5 másodperc alatt gyorsul az autó.

 

Forrás: www.utajovobe.eu

 

Cikk értékelése: 
Szerző: Brigitte

Új hozzászólás

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • Engedélyezett HTML jelölők: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <br> <p>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Ezzel a feladattal teszteljük, hogy valódi látogató vagy-e.

Kapcsolódó cikkek

Elon Musk egyre bizakodóbb, hogy egy nagyméretű gyár elegendő mértékben le fogja csökkenteni az akkumulátorok költségeit egy tömeggyártású elektromos autóhoz.
A Ford 2020-ig további 4,5 milliárd dollárt fektet az elektromos járművekkel kapcsolatos fejlesztésekbe, többek közt az új Focus Electric vadonatúj egyenáramú gyorstöltésének megoldásába.
A csodaakkutól csökken a villanyautók ára
Egy kompaktabb akkumulátor design nagyobb teljesítményt tesz elérhetővé.

Friss hírek

E-hajtómű? Miért ne?